دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1398 - 14:46
فرهنگی در گفتگو با آنا تشریح کرد؛

موضوعات دستور کار فراکسیون پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب

رئیس فراکسیون پیگیری سیاست‌های اجرای گام دوم انقلاب آخرین اقدامات فراکسیون متبوعش را تشریح کرد.
کد خبر : 404970

محمدحسین فرهنگی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره آخرین برنامه‌های فراکسیون پیگیری سیاست‌های اجرای گام دوم انقلاب اظهار کرد: فراکسیون‌ با هدف همگرایی میان نمایندگان مجلس برای پیشبرد منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل شد و تاکنون جلساتی را با اولویت‌هایی که باید در گام دوم انقلاب عملیاتی شود، برگزار کردیم.


وی با بیان اینکه اقداماتی را در مقابل رفتارهای خصمانه آمریکا و متحدانش در دستور کار داریم، افزود: همچنین توجه به جوانگرایی در کنار توجه به تجربه و تخصص در کارها از مواردی است که فراکسیون روی آن کار می‌کند.


رئیس فراکسیون پیگیری سیاست‌های اجرای گام دوم انقلاب با اشاره به اینکه ایجاد امید نسبت به آینده با هدف رخداد  تحولات مثبت در اقتصاد و فرهنگی موضوعاتی است که فراکسیون به آن وارد می‌شود.


فرهنگی تأکید کرد: طرح الزام بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی به حذف سود و جریمه مضاعف از بدهی تسهیلات گیرندگان را حمایت کردیم و دو فوریت آن را به تصویب رساندیم. 


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بحث‌هایی را در مورد قانون بانکداری اسلامی و مالیات بر ارزش افزوده داریم و همچنین موضوعاتی در رابطه با اقدامات متقابل با رفتار خصمانه کشورهای متخاصم در دستور کار فراکسیون است.


به گزارش آنا، فراکسیون پیگیری سیاست‌های اجرای گام دوم انقلاب  با هدف اجرای منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به ریاست محمد حسین فرهنگی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در فروردین ماه سال جاری تشکیل شد.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته